سانیتایزر

هدایای تبلیغاتی

سانیتایزر

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی خودکار


نوشت افزارها از آن دست از اختراعات بشر می باشد که با پیشرفت علم و پیدایش ابزاری جایگزین ( مانند رایانه چاپگرها ) هنوز هم طرفداران زیادی دارند و همه روزه در دستان انسان نقش هایی مهم ایفا می کنند . خودکار به عنوان پرچمدار این نوشت افزار ها ، از پرکاربردترین ابزار زندگی ماست که نبود آن مشکلات زیادی را به بار میاورد . حال این شی با این میزان کاربرد می تواند به یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی تبدیل شود . هدایای تبلیغاتی به فصل مشترک تبلیغات و تولید یک محصول گفته می شود که در آن ، یک تولید کننده با ارائه محصولات خود به صورت رایگان ، اقدام به معرفی آن می کند و یا در شرکت های خدماتی با ارائه محصولاتی غیر مرتبط ولی منقش به نام آن ها (مثلا یک شرکت نظافتی و ارائه دفترچه یادداشت با لوگوی شرکت خود )، اقدام به معرفی خود می نمایند . هدایای تبلیغاتی ، بالاخص در قالب خودکار یکی از ماندگارترین انواع تبلیغات می باشد ، برای تشریح بهتر این مطلب به این مثال اشاره می کنیم که مخاطبین و افرادی که بازار هدف یک مجموعه هستند ، با دیدن یک تیزر تبلیغاتی یا بیلبورد خیابانی ، در یک لحظه به محصول و خدمت مورد نظر فکر می کنند و با اتمام تبلیغ یا رد شدن از کنار بیلبورد ، از فکر محصول بیرون میایند اما با اهدای هدایای تبلیغاتی  این حس به کرات تکرار شده و به طور مثال در هر نوبتی که شخصی دست به قلم شده و از هدایای تبلیغاتی (خودکار) استفاده می کند ، نام تجاری مجموعه مبلغ در ذهن وی نقش می بندد.

خودکار از این جهت به عنوان هدیه ای تبلیغاتی مفید است که قیمت تمام شده آن برای مجموعه سفارش دهنده به ازای هر عدد رقمی ناچیز می شود ، در نتیجه تیراژ تولید بالا می رود و افراد بیشتری از این هدایای تبلیغاتی بهره مند می شوند . از سوی دیگر ، همانطور که اشاره شد ، خودکار وسیله ای نیست که کنار گذاشته شود و همواره مورد استفاده قرار می گیرد . این مطلب که شاید خود شما نیز برای نگارش از خودکار و هدایای تبلیغاتی دیگر مجموعه ها استفاده کنید گواه این مدعاست .

کیفیت این خودکارها ارتباط مستقیمی با قیمت آن ها دارد و در برخی موارد دیده شده است که خودکار های اصطلاحا برند و گران قیمت و مزین به نام تجاری شرکتی دیگر به عنوان هدایای تبلیغاتی به عموم مردم تقدیم می شود .

هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی چرمی


استفاده از کالا ها و هدایای تبلیغاتی به روشی کاربردی در تبلیغات اطلاق می شود که در آن ، مجموعه مبلغ ، در کنار استفاده از تبلیغات تلوزیونی ، رادیوئی ، اینترنتی و بیلبوردها  ( در شرکت های بزرگ )، ارائه تراکت و کارت ویزیت (در مجموعه های کوچکتر ) به اعطای هدایای تبلیغاتی پرداخته که مبین محصولات مجموعه فوق بوده و یا با درج نام تجاری این مجموعه روی محصول ، همواره در مقابل دیدگان مشتریان بالقوه (افرادی که پتانسیل جذب شدن به سمت مجموعه را داشته و می توانند تبدیل به مشتریان دائمی گردند) قرار دارد. هدایای تبلیغاتی که شامل کالاهای ارزان قیمت (مانند لوازم التحریر ، تقویم ، جاکلیدی و ) می شوند معمولا کالاهای پرکاربردی می باشند ؛ در صورتی که از اشیاء غیر کاربردی و کم مصرف برای این کار استفاده شود ، مشتریان علاقه ای به استفاده از آن ها نشان نداده و به گوشه ای افکنده می شوند و این کار ضرر هنگفتی به شرکت های مالک

هدایای تبلیغاتی می زند . در سوی مقابل استفاده از کالاهای پر مصرف سبب می شود که این هدایای تبلیغاتی همواره مقابل دیدگان مشتریان بوده و نام تجاری شرکت در ضمیر ناخودآگاهشان تکرار شود . یکی از این هدایای تبلیغاتی پر کاربرد ، هدایای تبلیغاتی چرمی و مشتقات آن می باشد .

فرآورده های چرمی با توجه به کاربرد و نمای موجهی که دارند یکی از محبوترین هدایای تبلیغاتی می باشند ، این هدایا با توجه به قیمت بالاتری که نسبت به کالای دیگر (از جمله لیوان و آفتابگیر خودرو و ) دارند در تیراژ پایین تری تولید می شوند . این تیراژ کمتر سبب می شود که این هدایا به افراد خاصی اهدا شوند ، در صورتی که کالاهای ذکر شده در بالا ، در نمایشگاه ها و جشنواره ها به عموم مردم تقدیم می شود . از مهمترین هدایای تبلیغاتی چرمی می توان به کیف های پول زنانه و مردانه ، کیف اسناد و مدارک ، کیف های دستی زنانه و مردانه ، کمربند ، ست های رومیزی ، ساعت بند چرمی، جاکلیدی و خودکار با روکش چرم و ترکیبی از تمام موارد فوق اشاره کرد .

هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی خلاقانه


با مشاهده تبلیغات قدیمی تلوزیونی و مکتوب در مجلات و روزنامه ها ، مطلبی که بیش از سایر موارد جلب توجه می کند ، این است که ارائه همه مطالب مورد نیاز مشتری در یک نگاه و قاب گنجانده شده است . بدین معنی که اطلاعات کامل از قبیل قیمت ، مواد سازنده ، وجه تمایز نسبت به محصولات رقیب و بلافاصله به مشتری انتقال می یابد . شاید تبلیغات مذکور در زمان خود بسیار مناسب بوده و عمل معرفی و فروش محصول را به خوبی انجام می داده است ، اما در حال حاضر ، تبلیغات با همان سرعتی که اطلاعات را منتقل می کنند ، با همان سرعت نیز از خاطر مخاطبین ناپدید می شوند . راه حل این مساله چیست ؟ جواب این سوال یک کلمه است : خلاقیت

در تبلیغات امروزی ، ایجاد سوال در ذهن مشتری و به چالش کشیدن قدرت تفکر وی رمز موفقیت یک تبلیغ می باشد که تبلیغات خلاقانه این ویژگی را دارند . با تبلیغات خلاقانه ( مخصوصا هدایای تبلیغاتی خلاقانه ) شما قادر خواهید بود که نام خود را به مشتری یادآوری کنید و اثبات کنید که مشت نمونه ای از خروار است ، به این معنی که وقتی در هدایای تبلیغاتی خلاقانه شما حجم زیادی از نوآوری و ظرافت وجود دارد ، محصول یا خدمتی هم که ارائه می دهید دارای همین ویژگی است .

تولیدکنندگان با ایجاد سوال در دل هدایای تبلیغاتی خلاقانه خود ، قادر خواهند بود ذهن مشتری را برای مدلی معطوف خود کنند ، زمانی که سوال های زیادی در مورد محصول به وجود آمده است ،  هدایای تبلیغاتی خلاقانه در بستری بکر به تحمیل خود و برندشان به مخاطبین می پردازند . هدایای تبلیغاتی خلاقانه یعنی ارائه کالاهایی که قبلا مشابه آن را کسی ندیده! لازم نیست که این هدایا گران قیمت بوده و خرج سنگینی روی دست مجموعه بگذارد ؛ همین که طراحی هدایای تبلیغاتی خلاقانه باشد (با استفاده از هنر گرافیستی خوش ذوق یا ترکیب مواد مختلف ) این مهم حاصل می شود .در پایان لازم به تاکید است که هدایای تبلیغاتی خلاقانه  به دلیل ماندگاری بیشتر اثر تبلیغ ، نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی (مانند چاپ تراکت و حتی تبلیغات بیلبوردی و تلوزیونی ) و همچنین قابل استفاده بودن آن ، دارای بازخورد بهتری می باشد .

هدیه تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی صنایع دستی


صنایع دستی از دیرباز جزء نفیس ترین آثار هنری ساخته دست بشر و مصداقی از روحیات لطیف و هنرمندانه خالق خود بوده است . صنایع دستی ایران که در هر شهر شاخه هایی مختص به خود را دارد ، به رشته های اصلی نساجی سنتی ، بافته های با دار و بی دار ، پوشاک های سنتی ، چاپ های سنتی(قلمکاری) ، کاشی سفال سرامیک ، صنایع دستی چرمی(حکاکی و معرق چرم) ، هنرهای سنتی وابسته به معماری ، صنایع دستی فلزی ، صنایع دستی چوبی و حصیری(معرق ،مشبک و منبت کاری ) ، صنایع دستی دریای ، سنگی ،استخوان ، رودوزی های سنتی ، آبگینه و صنایع دستی کاغذی ، طراحی و نقاشی و مینا کاری تقسیم می شود .

زمانیکه این آثار ارزشمند تحت عنوان هدیه تبلیغاتی به شخصی اهدا می شود ، آثار شگرفی در روابط مابین مبلغ و مخاطب ایجاد می کند . چراکه مشتریان یک مجموعه به ارزش مادی و معنوی این هدیه تبلیغاتی واقفند و این حس به خوبی در آن ها القا می شود که برای مجموعه مذکور مهم می باشند و با وفاداری به مجموعه مذکور و تقویت کمیت و کیفیت همکاری ، سعی در جبران این هدیه تبلیغاتی می کنند .

هدیه تبلیغاتی صنایع دستی می تواند مشتمل بر هر وسیله ساخت دست می باشد ولی از رایج ترین این هدیه تبلیغاتی می توان  به محصولات خاتم کاری شده اشاره کرد . محصولات خاتم کاری شده از قبیل قاب عکس ، ساعت ، ست های رو میزی ، جعبه های دکوری می باشند که با توجه به قیمت تمام شده نسبتا زیادی که دارند ، به مشتریان ویژه اهدا می شوند.

از دیگر انواع هدیه تبلیغاتی نیز می توان به ظروف میناکاری شده اشاره کرد که در قالب سرویس بشقاب ، ست گلدان و قندان ، شکلات خوری و عرضه می شوند .

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی برای پزشکان


هدایای تبلیغاتی برای پزشکان به دو دسته اصلی تقسیم می شوند ، دسته اول همانند سایر مشاغل ، شامل استفاده از محصولاتی نظیر خودکار ، سررسید ، لیوان و می شود . با توجه به پرستیژ کاری و جایگاه پزشکان محترم ، دسته دوم  هدایای تبلیغاتی برای پزشکان بیشتر توصیه می شود . این محصولات شامل تمامی وسایلیست که به طریقی به حرفه پزشکان و امور بهداشت و سلامت مرتبط باشد . ارائه اینگونه هدایای تبلیغاتی برای پزشکان سبب می شود تا علاوه بر اینکه پزشک هدیه ای در خور نامش به بیمار یا ارباب رجوع تقدیم می کند ، کالای مذبور در پیشبرد اهداف همه پزشکان که افزایش سطح سلامت عمومی و بهداشت جامعه می باشد ، موثر است و در کنار فواید فوق ، تبلیغی از شخص (یا مجموعه)  نیز می باشد .

از مهمترین هدایای تبلیغاتی برای پزشکان می توان به  تب سنج های دیجیتال ، ترازوی دیجیتال ، ماساژورهای برقی و دستی ، روکش صندلی های طبی و ماساژور ، ست حوله ، ساعت پرستاری ، فشار سنج بازویی ، کیف های کمک های اولیه ، گوشی ضربان قلب ، ماسک سه لایه بتادین ، گاز استریل ، پد الکلی ، دستکش طبی ، هیدروژل سوختگی لنگ گاز ، قیچی ، پنبه هیدروفیل ، درجه تب(دما سنج ) ، چسب زخم ، محافظ قرص ، چراغ قوه پزشکی ، خمیر دندان و سایر لوازم بهداشت دهان و دندان واشاره کرد.

هدیه تبلیغاتی