سانیتایزر

هدایای تبلیغاتی

سانیتایزر

هدایای تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی صنایع دستی


صنایع دستی از دیرباز جزء نفیس ترین آثار هنری ساخته دست بشر و مصداقی از روحیات لطیف و هنرمندانه خالق خود بوده است . صنایع دستی ایران که در هر شهر شاخه هایی مختص به خود را دارد ، به رشته های اصلی نساجی سنتی ، بافته های با دار و بی دار ، پوشاک های سنتی ، چاپ های سنتی(قلمکاری) ، کاشی سفال سرامیک ، صنایع دستی چرمی(حکاکی و معرق چرم) ، هنرهای سنتی وابسته به معماری ، صنایع دستی فلزی ، صنایع دستی چوبی و حصیری(معرق ،مشبک و منبت کاری ) ، صنایع دستی دریای ، سنگی ،استخوان ، رودوزی های سنتی ، آبگینه و صنایع دستی کاغذی ، طراحی و نقاشی و مینا کاری تقسیم می شود .

زمانیکه این آثار ارزشمند تحت عنوان هدیه تبلیغاتی به شخصی اهدا می شود ، آثار شگرفی در روابط مابین مبلغ و مخاطب ایجاد می کند . چراکه مشتریان یک مجموعه به ارزش مادی و معنوی این هدیه تبلیغاتی واقفند و این حس به خوبی در آن ها القا می شود که برای مجموعه مذکور مهم می باشند و با وفاداری به مجموعه مذکور و تقویت کمیت و کیفیت همکاری ، سعی در جبران این هدیه تبلیغاتی می کنند .

هدیه تبلیغاتی صنایع دستی می تواند مشتمل بر هر وسیله ساخت دست می باشد ولی از رایج ترین این هدیه تبلیغاتی می توان  به محصولات خاتم کاری شده اشاره کرد . محصولات خاتم کاری شده از قبیل قاب عکس ، ساعت ، ست های رو میزی ، جعبه های دکوری می باشند که با توجه به قیمت تمام شده نسبتا زیادی که دارند ، به مشتریان ویژه اهدا می شوند.

از دیگر انواع هدیه تبلیغاتی نیز می توان به ظروف میناکاری شده اشاره کرد که در قالب سرویس بشقاب ، ست گلدان و قندان ، شکلات خوری و عرضه می شوند .

هدایای تبلیغاتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.