سانیتایزر

هدایای تبلیغاتی

سانیتایزر

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی رایگان


اعطای هدایای تبلیغاتی  رایگان به اربابان رجوع و عامه مردم در همه زمینه های اقتصادی و خدماتی ، یکی از موثرترین اقدامات جذب مشتری و ایجاد بستری مناسب برای تداوم همکاری می باشد . زمانی که افراد با کلمه «رایگان» مواجه می شوند ، به طریقه ای ناخودآگاه جذب متکلم شده و زمانی که این لغت با هدایای تبلیغاتی  همنشین شود ، مخاطبین زیادی را به سوی خود جذب می کند.

استفاده از هدایای تبلیغاتی رایگان و اهدای آن به مخاطبان سبب می شود تا مشتری امکان استفاده از محصولی جدید را بدست آورد ، محصولی که شاید در بدو ارائه و تولید مشتری های کمی جرات نزدیکی به آن را دارند . در ادامه این مشتری ممکن است به مصرف دائمی و غیر رایگان هدایای تبلیغاتی  ترغیب شده و عادت کند . از سوی دیگر ، با توجه به قانون« جبران زحمت » ، مشتریانی که به آن ها هدایای تبلیغاتی تقدیم می شود به نوعی خود را وام دار شرکت سازنده محصول می دانند و سعی می کنند تا با خرید محصول ، دین خود را به این شرکت ادا کنند .

در مسیر اهدای هدایای تبلیغاتی ، یکی از مهمترین عواملی که مد نظر مبلغین قرار می گیرد عمر ارتباط با مشتریست ؛ بدین معنی که هر مشتری مبلغ قابل تخمینی برای یک مجموعه سود دهی دارد ، حال کمپانی مذکور با برآورد این مبلغ ، می تواند درصدی از آن را در جهت تثبیت رابطه کاری و یا ترغیب مشتری به معرفی مشتریان بیشتر انجام دهد . برای تحقق این هدف ، کمپانی های بزرگ به بررسی هدایای تبلیغاتی  رایگانی می پردازند که علاوه بر قیمت تمام شده نه چندان زیاد ، ارزش زیادی برای مشتری داشته باشد ( که برای هر شغل متفاوت است ) ؛ به عنوان مثال شاید یک کمپانی خودرو سازی لوکس ، در کنار فروش اتومبیل های چند میلیون دلاری خود ، اقدام به اهدای شمشی طلا با نمایی از لوگوی شرکت خود به عنوان هدایای تبلیغاتی به مشتریان خود کند ، شاید این هدیه مبلغی به ارزش 5% سود خالصی که عاید کمپانی می شود را هم نداشته باشد ، اما تاثیری که در وفادار ماندن مشتری و تبلیغ شرکت توسط وی را دارد ، خارج از تصور است .

هدیه تبلیغاتی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.