سانیتایزر

هدایای تبلیغاتی

سانیتایزر

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی خلاقانه


با مشاهده تبلیغات قدیمی تلوزیونی و مکتوب در مجلات و روزنامه ها ، مطلبی که بیش از سایر موارد جلب توجه می کند ، این است که ارائه همه مطالب مورد نیاز مشتری در یک نگاه و قاب گنجانده شده است . بدین معنی که اطلاعات کامل از قبیل قیمت ، مواد سازنده ، وجه تمایز نسبت به محصولات رقیب و بلافاصله به مشتری انتقال می یابد . شاید تبلیغات مذکور در زمان خود بسیار مناسب بوده و عمل معرفی و فروش محصول را به خوبی انجام می داده است ، اما در حال حاضر ، تبلیغات با همان سرعتی که اطلاعات را منتقل می کنند ، با همان سرعت نیز از خاطر مخاطبین ناپدید می شوند . راه حل این مساله چیست ؟ جواب این سوال یک کلمه است : خلاقیت

در تبلیغات امروزی ، ایجاد سوال در ذهن مشتری و به چالش کشیدن قدرت تفکر وی رمز موفقیت یک تبلیغ می باشد که تبلیغات خلاقانه این ویژگی را دارند . با تبلیغات خلاقانه ( مخصوصا هدایای تبلیغاتی خلاقانه ) شما قادر خواهید بود که نام خود را به مشتری یادآوری کنید و اثبات کنید که مشت نمونه ای از خروار است ، به این معنی که وقتی در هدایای تبلیغاتی خلاقانه شما حجم زیادی از نوآوری و ظرافت وجود دارد ، محصول یا خدمتی هم که ارائه می دهید دارای همین ویژگی است .

تولیدکنندگان با ایجاد سوال در دل هدایای تبلیغاتی خلاقانه خود ، قادر خواهند بود ذهن مشتری را برای مدلی معطوف خود کنند ، زمانی که سوال های زیادی در مورد محصول به وجود آمده است ،  هدایای تبلیغاتی خلاقانه در بستری بکر به تحمیل خود و برندشان به مخاطبین می پردازند . هدایای تبلیغاتی خلاقانه یعنی ارائه کالاهایی که قبلا مشابه آن را کسی ندیده! لازم نیست که این هدایا گران قیمت بوده و خرج سنگینی روی دست مجموعه بگذارد ؛ همین که طراحی هدایای تبلیغاتی خلاقانه باشد (با استفاده از هنر گرافیستی خوش ذوق یا ترکیب مواد مختلف ) این مهم حاصل می شود .در پایان لازم به تاکید است که هدایای تبلیغاتی خلاقانه  به دلیل ماندگاری بیشتر اثر تبلیغ ، نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی (مانند چاپ تراکت و حتی تبلیغات بیلبوردی و تلوزیونی ) و همچنین قابل استفاده بودن آن ، دارای بازخورد بهتری می باشد .

هدیه تبلیغاتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.