سانیتایزر

هدایای تبلیغاتی

سانیتایزر

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی خودکار


نوشت افزارها از آن دست از اختراعات بشر می باشد که با پیشرفت علم و پیدایش ابزاری جایگزین ( مانند رایانه چاپگرها ) هنوز هم طرفداران زیادی دارند و همه روزه در دستان انسان نقش هایی مهم ایفا می کنند . خودکار به عنوان پرچمدار این نوشت افزار ها ، از پرکاربردترین ابزار زندگی ماست که نبود آن مشکلات زیادی را به بار میاورد . حال این شی با این میزان کاربرد می تواند به یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی تبدیل شود . هدایای تبلیغاتی به فصل مشترک تبلیغات و تولید یک محصول گفته می شود که در آن ، یک تولید کننده با ارائه محصولات خود به صورت رایگان ، اقدام به معرفی آن می کند و یا در شرکت های خدماتی با ارائه محصولاتی غیر مرتبط ولی منقش به نام آن ها (مثلا یک شرکت نظافتی و ارائه دفترچه یادداشت با لوگوی شرکت خود )، اقدام به معرفی خود می نمایند . هدایای تبلیغاتی ، بالاخص در قالب خودکار یکی از ماندگارترین انواع تبلیغات می باشد ، برای تشریح بهتر این مطلب به این مثال اشاره می کنیم که مخاطبین و افرادی که بازار هدف یک مجموعه هستند ، با دیدن یک تیزر تبلیغاتی یا بیلبورد خیابانی ، در یک لحظه به محصول و خدمت مورد نظر فکر می کنند و با اتمام تبلیغ یا رد شدن از کنار بیلبورد ، از فکر محصول بیرون میایند اما با اهدای هدایای تبلیغاتی  این حس به کرات تکرار شده و به طور مثال در هر نوبتی که شخصی دست به قلم شده و از هدایای تبلیغاتی (خودکار) استفاده می کند ، نام تجاری مجموعه مبلغ در ذهن وی نقش می بندد.

خودکار از این جهت به عنوان هدیه ای تبلیغاتی مفید است که قیمت تمام شده آن برای مجموعه سفارش دهنده به ازای هر عدد رقمی ناچیز می شود ، در نتیجه تیراژ تولید بالا می رود و افراد بیشتری از این هدایای تبلیغاتی بهره مند می شوند . از سوی دیگر ، همانطور که اشاره شد ، خودکار وسیله ای نیست که کنار گذاشته شود و همواره مورد استفاده قرار می گیرد . این مطلب که شاید خود شما نیز برای نگارش از خودکار و هدایای تبلیغاتی دیگر مجموعه ها استفاده کنید گواه این مدعاست .

کیفیت این خودکارها ارتباط مستقیمی با قیمت آن ها دارد و در برخی موارد دیده شده است که خودکار های اصطلاحا برند و گران قیمت و مزین به نام تجاری شرکتی دیگر به عنوان هدایای تبلیغاتی به عموم مردم تقدیم می شود .

هدیه تبلیغاتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.