سانیتایزر

هدایای تبلیغاتی

سانیتایزر

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی ساک حرارتی


شاید شما هم به این نکته توجه کرده اید که در مراکز خرید بزرگ و نمایشگاه های بین المللی ، برند های موجود اصرار به عرضه محصولات خود در ساک های دستی منقش به نام تجاری خود دارند . با کمی دقت می توان دریافت که این ساک و هدایای تبلیغاتی به نوعی بیلبوردهای تبلیغاتی متحرکی هستند که تمام محوطه اطراف فروشگاه یا غرفه مربوطه را پوشش داده و باعث جذب مشتری بیشتر می شوند . این هدایای تبلیغاتی  و ساک های دستی ، هرچه دارای مرغوبیت بیشتری باشند از عمر طولانی تری نیز برخوردارند که این امر سبب می شود مجددا از آن ها استفاده شده و در یک چرخه حساب شده مشتریان بیشتری جذب کمپانی صاحب امتیاز ساک دستی کنند . پس در یک رابطه علت و معلولی ساده می توان دید که کیفیت ساک دستی در کسب سود بیشتر موثر است . یکی از با کیفیت ترین هدایای تبلیغاتی و ساک های دستی ، ساک های حرارتی می باشند .

این هدایای تبلیغاتی  پرطرفدار ، معمولا به دو روش چاپ حرارتی یا ترانسفر و چاپ حرارتی با دستگاه سابلیمیشن تولید می شوند . در روش اول یا ترانسفر تولید ساک های پارچه ای به عنوان هدایای تبلیغاتی  ، ابتدا طرح بر روی پارچه ساک طراحی و سپس دستگاه پرس با حرارت بالا بر روی سطح گذاشته می شود و طرح اولیه را تثبیت می کند . در روش دوم یا با دستگاه سابلیمیشن که بر پایه تصعید مواد می باشد ، جوهر از کاغذ مخصوص به جنس مورد نظر منتقل گشته و پس از خشک شدن رنگ ، کیفیت بالایی را از خود نشان می دهد .

این ساک های دستی که تحت نام هدایای تبلیغاتی نیز در دسترس عموم قرار دارد ، با تولید در طرح ها ، رنگ ها ، اندازه ها و طرح های گوناگون توانسته اند جای کیسه های پلاستیکی را گرفته و عمری بیش از یک بار مصرف داشته باشند.

هدیه تبلیغاتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.