سانیتایزر

هدایای تبلیغاتی

سانیتایزر

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی چرمی


استفاده از کالا ها و هدایای تبلیغاتی به روشی کاربردی در تبلیغات اطلاق می شود که در آن ، مجموعه مبلغ ، در کنار استفاده از تبلیغات تلوزیونی ، رادیوئی ، اینترنتی و بیلبوردها  ( در شرکت های بزرگ )، ارائه تراکت و کارت ویزیت (در مجموعه های کوچکتر ) به اعطای هدایای تبلیغاتی پرداخته که مبین محصولات مجموعه فوق بوده و یا با درج نام تجاری این مجموعه روی محصول ، همواره در مقابل دیدگان مشتریان بالقوه (افرادی که پتانسیل جذب شدن به سمت مجموعه را داشته و می توانند تبدیل به مشتریان دائمی گردند) قرار دارد. هدایای تبلیغاتی که شامل کالاهای ارزان قیمت (مانند لوازم التحریر ، تقویم ، جاکلیدی و ) می شوند معمولا کالاهای پرکاربردی می باشند ؛ در صورتی که از اشیاء غیر کاربردی و کم مصرف برای این کار استفاده شود ، مشتریان علاقه ای به استفاده از آن ها نشان نداده و به گوشه ای افکنده می شوند و این کار ضرر هنگفتی به شرکت های مالک

هدایای تبلیغاتی می زند . در سوی مقابل استفاده از کالاهای پر مصرف سبب می شود که این هدایای تبلیغاتی همواره مقابل دیدگان مشتریان بوده و نام تجاری شرکت در ضمیر ناخودآگاهشان تکرار شود . یکی از این هدایای تبلیغاتی پر کاربرد ، هدایای تبلیغاتی چرمی و مشتقات آن می باشد .

فرآورده های چرمی با توجه به کاربرد و نمای موجهی که دارند یکی از محبوترین هدایای تبلیغاتی می باشند ، این هدایا با توجه به قیمت بالاتری که نسبت به کالای دیگر (از جمله لیوان و آفتابگیر خودرو و ) دارند در تیراژ پایین تری تولید می شوند . این تیراژ کمتر سبب می شود که این هدایا به افراد خاصی اهدا شوند ، در صورتی که کالاهای ذکر شده در بالا ، در نمایشگاه ها و جشنواره ها به عموم مردم تقدیم می شود . از مهمترین هدایای تبلیغاتی چرمی می توان به کیف های پول زنانه و مردانه ، کیف اسناد و مدارک ، کیف های دستی زنانه و مردانه ، کمربند ، ست های رومیزی ، ساعت بند چرمی، جاکلیدی و خودکار با روکش چرم و ترکیبی از تمام موارد فوق اشاره کرد .

هدیه تبلیغاتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.